marți, 3 februarie 2015

Metroul...dragostea mea! ep. 14

Metroul de dimineata....
Sa iti potrivesti pasii in ritmul muzicii pe care o asculti in casti... iti da o stare de bine, te energizeaza si te scoate din orice apatie. De obicei ascult piese ritmate care sa imi poarte pasii frumos, elegant dar na ca azi am nimerit o piesa lenta ...foarte lenta. Rezultatul...am mers atat de incet incat era sa pierd metroul si sa ii incurc si pe ceilalti. Diseara imi schimb play list-ul ca sa fie bine. 




Metroul de seara....
Recunosc ...mi-era dor de o inghesuiala :)))) ...am nimerit in vagonul cu ursuline si ursulini. Nu stiti cine sunt aceste personaje? 
emoticon smile In perioada sezonului rece, toti avem haine groase, care ne fac sa parem mai dolofani....dar unii chiar sunt. Asa ca ursulinii imbracati corespunzator anotimpului, au nevoie de spatiu suplimentar ...in special pe scaune (apropo rar o sa vedeti ursulini stand in picioare ... un scaun liber il ocupa aproape intotdeauna cei din categoria sus mentionata). Bun ...deci scaunele din metroul bucurestean nu sunt pe calapodul lor si automat "fura" si din locul celorlalti.
Am avut "bucuria" sa stau pe o .... pardon pe un sfert din locul meu si aproape ca mi-a fost inutila zbaterea de a imi obtine dreptul la loc intreg. Stanga un nene maaare care mai duhnea si a tutun de proasta calitate ...dreapta un alt nene maaaare cu bagaje pe masura gabaritului. Am scapat din stramtoare si va scriu de acasa ... unde e asa bine! emoticon wink :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu