marți, 10 martie 2015

26

A fost o data ca niciodata... 10 Martie 1989 ...
Ziua in care ai aparut in viata noastra si cu ochii tai mari ai privit curios lumea.
Ziua in care totul s-a schimbat pentru noi.
Ziua in care te-am tinut prima oara in bratele mele. Ziua in care n-am putut sa imi mai iau ochii de pe chipul tau.
Ziua in care mi-a fost teama cu adevarat pentru prima data. O mie de intrebari alergau in mintea mea, voi fi in stare sa...voi putea sa...voi reusi sa fiu o mama buna...si cate, si cate, alte intrebari. Si iar te priveam si te atingeam si totul prindea contur.
Ziua in care am realizat ca voi fi nevoita sa fac, lucruri pe care nu le-am facut niciodata pana atunci. Dar le-am facut, cu drag.
Ziua in care tu, copilul meu ai dat un alt sens vietii mele.
Au trecut 26 de ani...si sunt mandra de tine!
La multi ani baiatul meu! Sa fii fericit iar visele pe care mi le-ai impartasit sau nu ...sa devina realitate!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu