joi, 12 noiembrie 2015

E Vineri ...13. Nici prima si nici ultima. Nu sunt superstitioasa. Dar unii sunt exagerati. Spre exemplu o vecina care de dimineata isi tot cauta piciorul drept ca sa iasa din bloc si cand ajunge pe alee o pisica neagra ii trece calea. Sa moara Bibi dar a facut cale intoarsa si a mai pasit o data, cu piciorul drept si au urmat si o serie de cruci pentru a inlatura orice urma de ghinion.
Ajung la metrou si vad o domnisoara care are bluza pe dos. Oare a fost cu intentie? Bunica imi spunea sa imi pun "izmenele" pe dos intr-o zi de Vineri 13 ca alunga ghinionul. N-am incercat niciodata. Mie ziua de 13 mi-a purtat mereu noroc. Si ce daca azi am varsat cafeaua, si ce daca am facut un cucui, si ce daca am virat niste bani in alt cont, si ce daca mi s-a rupt fermoarul de la geanta...si ce ar fi daca mi-as pune eu "izmenele" pe dos ???
Hai sa aveti o zi cu zambete....ca belele curg garla! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu