miercuri, 10 februarie 2016

N-am mai "jurnalit" de mult la metrou, dar azi m-am decis sa reiau bunul obicei. 
Aproape in fiecare dimineata ma intalnesc in statie cu o vecina. Ne stim din vedere. Nu ne salutam niciodata. Am incercat de vreo doua ori, n-am primit raspuns si am renuntat. Pana ajunge la metrou fumeaza o tigara. Uneori pleaca cu tigara intr-o mana si paharul cu cafea in cealalta. Nu cred ca am vazut-o vreodata aranjata....parul il are mereu strans in coada, niciodata machiata si un mers de parca e inca in papuci. Bun, pana la metrou termina de fumat cafeaua. In statie isi scoate o carte ( nu stiu de ce dar am senzatia ca e aceasi carte de luni de zile) si incepe sa citeasca. Azi am prins-o... a adormit cu cartea in mana, in picioare. Cum sa adormi mai asa?!? N-am apucat sa imi dau seama daca si sforaie.
Hai ca se inchid usile! Seara linistita sa aveti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu