joi, 23 iulie 2015

Caldura mare monser!

Dupa o noapte in care doar ventilatoarele si aparatele de aer conditionat s-au auzit, m-am trezit mai obosita si lipsita de chef. Caldura mare! Mi-am facut curaj si am iesit din casa din nou, sa infrunt lunga vara fierbinte. Copiii vecinilor au gasit solutia...pistoalele cu apa! Veselia lor e molipsitoare. Parca iti vine sa intri in joaca lor...sa te zbengui...sa razi cu gura pana la urechi.
Tinuta vestimentara pe care o abordeaza unii oameni in asemenea zile caniculare ma fac sa imi dau seama inca o data ca fiecare simtim si traim foarte diferit. Dar chiar sa porti colanti negri si bocanci ? Mai repede ii inteleg pe cei care umbla mai dezbracati decat rostul bocancilor pe timp de vara in oras. O doamna se chinuie rau cu palaria pe cap. Are boruri mari si se loveste de toti si de toate. E foarte frumoasa dar in metroul aglomerat devine o problema.
Mai arunc o privire in jurul meu si zaresc o tipa inalta. Foarte inalta. Cam 1,80 m. Coafura ciufulita in mod intentionat ii adauga inca vreo 20 cm. Stand langa ea, am senzatia ca sunt din tara lui Guliver.
Se apropie statia unde trebuie sa cobor. Ma ridic de pe scaun si intind mana sa ma prind de bara. Brusc apara o mana de barbat in fata ochilor mei. Pe fiecare falanga avea tatuata o litera. Citesc: G I G I :))))) Ce ar mai fi de comentat? Si-a tatuat sa nu uite cum il cheama? Sau ... ?
Atentie se inchid usile! Caldura ramane cu noi! Seara linistita sa avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu