luni, 13 iulie 2015

Jurnal de metrou ...Dupa vacanta!

Mi-era un pic dor de metroul bucurestean, dar numai un pic. Doua saptamani am bantuit pe meleaguri spaniole. Am adunat imagini si amintiri. Am trait la maxim fiecare clipa de vacanta. Dar acum gata, inapoi la treaba! 
Ma simt putin ciudat. Lumea in jurul meu e foarte alba in comparatie cu mine. 
Vorba lui fii-miu ... mama, ai cam exagerat anul acesta cu bronzatul! :))) Recunosc, am vrut sa iau tot soarele Mediteranei cu mine. In mica parte am reusit. E nostima reactia celor din jur, se uita la mine, apoi la ei. Promit sa fie penultima oara cand ma bronzez asa.
Intalnirea cu persoanele pe care le vad aproape zilnic la/in metrou a fost amuzanta. Doamna care citeste Libertatea mi-a zambit si parca ar fi vrut sa imi dea binete...sa ma intrebe pe unde am umblat doua saptamani...sau poate e doar scenariul meu. Pe scaunul din fata mea sta domnita cocheta dar pufoasa si care mereu sta cracanata. Ea m-a scanat. Pe alt scaun doamna cu salul pe cap, pentru a se proteja de curent si cu mutra ei acra, imi arunca o privire taioasa.
Dom'le hai ca mi-a fost dor de voi. Chiar si de cei care se arunca ca berbecii inainte pentru a ocupa locuri. Chiar si de cei care stau in usa metroului si atunci cand lumea coboara sau urca in metrou. Chiar si de cei de la paza si ordine care taie frunze la caini sau se uita dupa gagici ;) .
Bun ...deci am revenit ...sa reinceapa aventura subterana :))) sunt cu bateriile incarcate si nervii relaxati!
Seara magica sa aveti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu