vineri, 18 septembrie 2015

Arde?

Agitatia zilei se incheie cu miros de ceva ars.... în metrou. 

Aglomerație mare pe peron. Lume care se blocheaza din comoditate la capatul scarilor. Restul peronului e gol. Îmi fac loc si astept cuminte. Vine metroul. La un moment dat un miros de lemn ars învăluie trenul.
Toata lumea se uita în jur. Cautam explicatii. Nici un indiciu care sa clarifice misterul. Mirosul e din ce in ce mai puternic. Apare si omul de la paza. Se uita si el. Cauta câteva minute cu nasul sursa mirosului. Eu deja ma gândeam la un scenariu de apocalipsa si o evacuare cu multe istericale. Chiar asa...intr-o situație de genul asta, adică in caz de forta majora, cum si cine pe cine ar salva. M-a dus gandul si la excursia prin tunel si sincer nu ma încântă. Incerc sa mai umblu la scenariu. Poate totusi ajungem cu bine in urmatoarea stație. In 2-3 minute mi-am adus aminte cel putin de doua filme americane cu trenuri si incendii din care unul se termina cu happy-end. Nu stiu daca juca Bruce Willis dar cert este ca toata lumea scăpa nevatamata. Omul de la paza umbla prin vagon cu nasul si ochii după un raspuns. La un moment dat il vad ca da din umeri si ii spune unui domn ca nu stie ce miroase a ars. Ajungem in statia Crangasi. Se deschid usile si parca dispare si mirosul de ars. Explicația ar fi ca pe undeva prin tunel a circulat acest miros de ars si a pătruns si in metrou. Hai ca am scăpat si de data asta.
Atentie se închid usile! Mi-a rămas mirosul de ars in nas! Am ajuns acasa si caut antidot emoticon smile
Seara linistită va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu