marți, 29 septembrie 2015

Intr-o zi ... o portocala

E o zi din aia in care nu iti vine sa iesi din casa. Ploua...marunt...enervant. Totul este gri si trist. Asa ca ce te poate determina sa iesi din casa intr-o zi ca asta?!? Constiinta! emoticon smile 
Am luat Constiinta de brat si am plecat sa realizam cincinalul intr-o zi de Marti, gri si fara sens.
Ajunse la metrou descoperim ca un magazinas cu de toate, pe care il stiu de o vesnicie, s-a volatilizat. In schimb concurenta jubileaza. Asta inseamna capitalism...unii cad ...alti se ridica ...si tot asa.
Si de unde totul parea trist si fara culoare, ma izbeste un portocaliu, dar portocaliu din ala de ramai mut. O domnisorica, la vreo 20 de anisori, isi face aparitia in metrou. Parul portocaliu, rochia la fel, ciorapii,pantofii, ba chiar si un ursulet ...totul parea ca intr-o reclama la suc de portocale ... cu pulpa! Ma uit inca o data, poate ca de la atata gri, am inceput sa am halucinatii. Nuuuuu, e reala. E asa de haioasa ca iti vine sa musti din ea. Pe ea ce a determinat-o sa plece asa in lume? Pe cuvant daca nu e adorabila !... si ursuletul pare sa fie de aceasi parere :))
Indiferent cine sau ce a determinat-o aflati ca lumea a zambit si intr-o zi mohorata ...culoarea face diferenta!
Atentie se inchid usile! Ziua gri, s-a colorat! V-am pupat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu