miercuri, 12 august 2015

De mere

Jurnal de metrou
Miercuri. Suntem la mijlocul saptamanii. Unii deja si-au consumat bateriile si acum sunt in asteptarea weekendului si fac totul cu o mare lene. Caldura are si ea vina ei.
La miziliculdedimineata, surpriza! Doamna zambareata nu era. In locul ei o blonda cu bonetica pe cap ma ia la intrebari: 
- Ce va dau? 
- O cafea si un strudel cu mere! 
-N-am! 
- Ce nu aveti? 
-Pai ce ati intrebat.
- Dar n-am intrebat nimic; v-am cerut o cafea si un strudel.
- De care?
-De care, ce?
- De care cafea?
-Simpla. Si un strudel...de care aveti.
- Pai de care vreti?
- Cu mere
- N-am decat cu branza.
- Dar cu mere ce aveti?
- Fundite!
- Bine dati-mi o fundita...cu mere!
Sa va spun ce coada se facuse in urma mea?!?
:))))))) mai tata! Asa dialog de dimineata ori te omoara, ori te bine dispune.
E Miercuri. E cald. E lene mare. Azi nu gandim! Cum de ce? De mere! :))
Atentie se inchid usile! Seara cu zambete si racoare sa aveti! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu