joi, 6 august 2015

Intre vis si realitate

Jurnal de metrou
Ce faci cand felinarul din coltul strazii iti lumineaza noapte de noapte chipul visator? Sa nu-mi spuneti ca am nevoie de jaluzele sau draperii...pentru ca am. E vara e cald, deci dormim cu geamul deschis. Lumina imi bate direct in ochi. Afara fulgera, tuna si ploua. Si tot uitandu-ma la felinar, incercand sa-mi astampar dorinta de a arunca cu un bolovan in el, adorm. Din aceasta combinatie a aparut si visul meu... lumina felinarului de fapt era soarele si eu eram pe o plaja cu palmieri...si valurile marii mangaiau nisipul. Si uite cum din ceva care ma enerva, am ajuns sa visez frumos. Dar cum tot ce e frumos dureaza putin, lumina s-a stins, ceasul a sunat, iar eu imi incep ziua putin dezamagita. Dar totusi zambesc. Au disparut toate exact ca duhul din lampa lui Aladin. A facut ...puuuf si au disparut! Dar diseara iar se aprinde becul! Ha!
Sunt in drum spre serviciu. Metroul e plin. La 8 dimineata toti suntem inca intre vis si realitate. Unii morocanosi, altii nepasatori, altii ...
O noua zi, noi provocari! Hai sa ne fie ziua frumoasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu