marți, 4 august 2015

Zambim sau mancam lamai?

Jurnal de metrou
Incep sa cred ca se dau lamai pe gratis! altfel cum sa imi explic atatea mutre acre pe care le vad de azi dimineata. Inteleg ca suntem cu canicula pe noi, ca toti am vrea sa fim in varf de munte sau pe un iaht, dar daca stam mofluzi tot nu ajungem unde visam. Am zambit azi si motanului din dotare, desi nu stiu daca lui chiar ii pasa. Am zambit cand am alergat dupa metrou si el mi-a facut in ciuda si mi-a inchis usa in nas. Am zambit bebelusului somnoros langa care am stat de dimineata si mi-a zambind si el. Vanzatoarea de la mizilicul de dimineata a inceput sa imi zambeasca. Deja avem o "relatie" prietenoasa ...doar ne vedem aproape in fiecare zi. Am zambit sorbind din cafea si multumind in gand celui care a inventat aceasta licoare minunata. Ok...recunosc m-am acrit si eu la mutra cateva secunde, cand un tanar inalt ca bradul venea din sens opus, pe partea mea de drum si desi m-a vazut nu a vrut sa se dea la o parte ...de a trebuit sa pun o frana brusca ca sa nu ma ciocnesc de el. Gaga fraier care are senzatia ca genul asta de atitudine o sa rupa gura targului.
Si am zambit si cand doamna de la banca mi-a spus ca azi sunt foarte sexi :D :)))
Aaaaa si am zambit cand in farmacie am stat la o coada de vreo 15 minute dar in fata mea era o mama cu un nou nascut pe care il alapta.
Si da am zambit cand am primit un mesaj azi de la o persoana pe care nu o cunosc, dar mi-a multumit pentru bancurile postate si pentru ca o relaxeaza dupa o zi grea.
Viata nu e roz bombon, nici a mea si nici a voastra dar atunci cand zambim devenim mai frumosi si mai optimisti. Ce ziceti? Incercati si voi?
Atentie se inchid usile! Seara minunata sa aveti! ... cu zambete si multa relaxare! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu