vineri, 13 martie 2015

Jurnal de metrou

Vineri, 13 Martie ...sa fie cu noroc...zic!
N-am fost niciodata foarte superstitioasa...doar asa in limite in normale. Adica imi place sa pasesc cu dreptul atunci cand ies din casa, sa nu vars sarea sau piperul ca e rost de cearta, sa nu-mi taie pisica neagra drumul si mai sunt cateva neinsemnate. Dar stiu multa lume care se fereste de cifra 13! Sincer nu am observat in viata mea de pana acum, sa imi creeze probleme aceasta cifra. In aceasta dimineata am stat langa o persoana cu treisprezecefobie :))) Vorbea la telefon si se plangea non stop ca azi e 13 si sigur toate ii vor merge pe dos. 
Pai da, in credinta populara, Vineri 13, este considerata o zi fatala in care se petrec nenorociri. Persoanele superstitioase nu au curajul sa intreprinda nimic in aceasta zi. Si m-am informat si mai mult si am aflat ca de fapt cele mai multe accidente rutiere nu se intampla intr-o zi de Vineri 13, ci in oricare alta zi a saptamanii, lunii...
Originea superstitiei, este incerta, ba mai mult, egiptenii si chinezii considerau numarul ca unul norocos.
Eu va doresc sa aveti o zi minunata si sa nu tineti cont de superstitii.
Atentie se deschid usile spre o noua zi! Sa fie cu noroc, zambete si mult spor in toate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu