marți, 31 martie 2015

Jurnal de metrou

In sfarsit primavara incepe sa isi faca aparitia. Parfum de verde crud se simte in aer, pasarele sunt mai galagioase si cauta sa isi faca cuib nou. Cum reactionam noi, oamenii la sosirea primaverii?!? Hmmmm...ne invioram si noi un pic, dam cojoacele jos, trecem la dieta sau cel  putin asa promitem zilnic, dar mai amanam un pic, in speranta ca vom scapa de kilograme printr-o metoda simpla ... expirand ... inspirand! Eu una cred ca cineva o sa descopere si aceasta metoda...parol!
Pana una alta reincep sa apara decolteele, fustele scurte, pantofii cu tooooc care subtiaza glezna si iti stramba coloana...dar ce nu face fata pentru un compliment in plus. Nu, astazi nu voi critica tinuta de primavara scoasa din sifoniere cu forcepsul.
Azi am de dat diploma de politete unui domn, care m-a lasat sa intru inaintea lui in metrou, unde mai pui ca mi-a oferit si scaunul pe care tocmai se asezase. Mentionez ca nu am avut decolteu si nici fusta scurta. Asta ca sa nu avem vorbe...
Si a fost Marti...si a fost soare si pare ca a fost o zi cu spor!
Atentie se inchid usile ...urmeaza o seara relaxanta...cel putin eu asa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu