vineri, 6 martie 2015

Jurnal de metrou

Vineri, 6 Martie, iarna s-a intors sa ne dea toate planurile peste cap. Intr-o ora am trecut de la o ploaie de toamna tarzie, la ninsoare.
Am presupus ca azi ne vom calca in picioare. E aglomerat si la suprafata dar la metrou e ca la japonezi. Evident ca azi nu am putut sa scriu in metrou deorece am ramas pret de vreo 4 statii in aceasi pozitie incomoda...cu o mana incercand sa imi gasesc sprijin si o alta pe geanta, pentru ca am observat ca unii profita de aglomeratie ca sa isi valorifice talentele de prestidigitator. Dar nimic nu se compara cu respiratia primita in ceafa, de la un nene, care parca era furnalul vreunei otelarii. La un moment am avut senzatia ca incepe sa sforaie, drept pentru care m-am intors sa vad daca nu cumva a adormit. Surpriza! Omul statea sprijinit de bara, cu ochii inchisi si chiar sforaia! Sa dormi in picioare, in metrou, in aglomeratie, e semn de oboseala cronica :)) In momentul in care s-a mai golit metroul s-a trezit si dumnealui, probabil s-a simtit dezvelit si nu intelegea cine i-a furat paturica. :)
E Vineri, ne gandim la weekend, la marea leneveala, pentru ca pe o vremea ca asta nu iti poti dori altceva.
Atentie se deschid usile spre o noua zi! Va doresc sa aveti o zi cu multe realizari si nu uitati sa zambiti, sa iubiti, sa visati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu