duminică, 8 martie 2015

Ganduri pentru femei

Nu cred ca exista om, a carui viata sa nu fi fost influentata de o femeie. Poate mama prea iubitoare, poate bunica prea grijulie, poate sora prea sofisticata, poate prietena mereu dispusa sa te ajute sau cea care te-a tradat, poate o iubita prea frumoasa, poate profesoara dojenitoare, poate o colega... 
Oricare a fost aceea, ne amintim de ele mereu, le iubim si ne lasam inspirati de ele.
Femeia este o prezenţă constantă şi extrem de importantă. 
Viata mea a fost influentata in copilarie si adolescenta de mama si cele doua bunici. Mereu alaturi de mine, mereu atente la nevoile mele, mereu dornice sa imi modeleze educatia. Chiar daca in adolescenta am considerat mereu ca exagereaza cu grija, acum imi dau seama ca a fost normal ceea ce au facut, ca aveam nevoie de sfaturile lor, ca aveam nevoie de ajutorul lor. Asta fac si eu la randul meu cu copiii mei, incerc sa le ofer din experienta mea, din educatia primita de le ele ... femeile care mi-au influentat si mie viata. 

Femeia este ca o vioara. Exista o asemanare din punct de vedere fizic si nu numai. Sunetele sunt senzuale, trebuie sa ai grija cum te porti cu o vioara ca altfel nu mai canta. Exact la fel este si cu femeia.


Strunită de-un talent cum se cuvine


Femeia-i o vioară ce o ştiu,


Capabilă de sunete divine,


Dar nu în orice mâini de ageamiu.


Doamnelor, Domnisoarelor sa fiti mereu sanatoase, voioase, feminine dar mai ales fericite! 
La multi ani! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu