miercuri, 4 martie 2015

Jurnal de metrou

Tot 4 Martie dar spre seara...
Am nimerit in metroul cu pitzi si muncitori obositi ...interesant. Va spuneam dimineata, ca se simte si in metrou primavara...pai sa vedeti acum ocheade si zambete parsive. Ce daca ei sunt obositi si prafuiti, au si ei sentimente ...si dorinte neimplinite. Iar cand prin fata ochilor ti se plimba blugi rupti si fundulete zglobii...sa fii de lemn?!? Si ce gene intoarse pe facalet ...ce sa mai zic de ruj...e rosu ca focul! Hai ca deja am senzatia ca am nimerit la clubul din comuna Deal colt cu Vale. Se incearca o apropiere, un dialog. Mi-am scos si castile ca sa prind macar o farama din posibila formula "magica" folosita de nea Costel sau Gigel sau Pandele, dar n-am reusit sa aud nimic. As mai merge o statie in plus sa vad daca se leaga prietenii ... dar mai bine ma duc acasa la mine, unde e cald si bine.
Atentie se inchid usile unei zile insorite, cu zambete si miros de primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu