joi, 21 mai 2015

Cu handsfree sau fara ?

Jurnal de metrou
Cu handsfree sau fara? O inventie buna, iti ofera libertate de miscare si ai sanse sa te simti un pic Napoleon. Unii au devenit dependenti. Spre exemplu femeia de serviciu de la metrou...vorbeste la telefon nonstop si in mod normal ar trebui sa poata si matura in acelasi timp...dar nu, nu se intampla asta. Sta cu matura si farasul in mana si zambeste... fix la un perete si din cand in cand vorbeste, pe niste inalte de trezeste si locuitorii din Pitesti. Mai e o doamna pe care o intalnesc aproape zilnic, chicoteste intr-una la microfonul handsfree-ului. Ea ar vrea sa nu deranjeze pe nimeni si de aceea tine microfonul f aproape de gura dar la cum chicoteste, nu ai cum sa nu o remarci. Uneori este extrem de amuzant sa vezi cate o persoana care vorbeste parca de una singura si isi mai agita si mainile ca o pasare ce incearca sa isi ia zborul. Nu mai spun de cei care iti dau senzatia ca vorbesc.... cu tine. Ei, aici am vrut sa ajung :))) Stau eu cuminte pe peron asteptand trenul galben fara cai si imi organizam in gand ziua care de abia a inceput. Brusc aud in dreapta mea un "buna!" destul de raspicat. Ma intorc. Un tip. Zambeste. Nu-l cunosc si imi vad iar de gandurile mele. Se aude iar ....ce faci? ... arunc iar o privire. Deci chiar nu stiu cine e. El continua cu o alta intrebare ... ai dormit bine? ... Ei nu ca asta e prea de tot! Dar cine esti tu sa ma intrebi cum am dormit? Si asa revoltata cum eram in sinea mea, ma intorc de data asta brusc si ma uit fix la el. El imi zambeste. Ei bine as vrea sa ii zic ceva dar ma blochez. El se uita la mine, zambeste in continuare si intreaba... cand ajungi in Bucuresti? :))))))))) aaaaaaaa! ..... haide mai ca nu vorbea cu mine, el vorbea la telefon si avea handsfree dar eu nu am observat! Dar bine mai domnule, te uiti la mine imi zambesti si vorbesti cu alta?!? :)))))))
Hai recunoasteti ca sunt o simpatica! emoticon grin
Atentie se deschid usile spre o zi faina! ....sa fie cu zambete si spor! emoticon kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu