miercuri, 27 mai 2015

Muschi si vitamine

Jurnal de metrou
Racoarea unei dimineti de Mai, parfumul iasomiei, pescarusi galagiosi si oameni grabiti. 
Am inceput ziua cu zambet si speranta ca azi voi fi ferita de aventuri si personaje zgubilitice. 
Recunosc sunt inca adormita si presupun ca nu ma voi trezi decat dupa a doua cafea. Ajunge metroul in statie. De obicei dimineata usile se deschid automat, dar azi cineva trebuia sa apese pe butonas :) Doar ca eu si tipa care era langa mine, visam, la cai verzi pe metrou. Si asteptam amandoua. Si in spatele nostru lume care astepta. Nu era necesar decat un deget intins ...care vine pana la urma de undeva din multime. Salvati de degetel!
Ajung la Eroilor, cam aglomerat. Pe peron defileaza cu "gratie" o ursulina. Colanti cu buline, tricou cu Mickey Mouse sclipicios. N-am nimic cu persoanele mai plinute, dar frate nu umbli in colanti cu buline care iti scot "ochii" in evidenta. Mda, bomban si eu. Vine metroul. Ma asez. Langa mine un tip, numai muschi si vitamine. Cine m-a pus sa ma asez acolo?!? Mi-am dat seama prea tarziu ca voi fi supusa la presa. Latimea umerilor depasea cu mult spatiul lui. Picioarele erau imprastiate pana in mijlocul vagonului. M-am restrans cat am putut dar a inceput sa vorbeasca la telefon. A devenit din ce in ce mai nervos si a inceput sa isi batzaie picioarele. Evident ca ii batzaia si pe cei din jurul lui. Pffffff....hai ca m-a nervozat si pe mine. Ii bag un cot, din "greseala" peste mana cu telefonul. Se uita la mine, ma uit la el si observ o vena pe frunte care pulsa. Nu e de bine. Imi vad de ale mele dar muschiulosul se batzaie iar. Ma ridic si raman in fata scaunului pe care tocmai l-am eliberat. In urmatoarea statie se aseaza pe scaun o doamna destul de lata si ea. Dupa vreo cateva minute il bate pe umar pe muschiulos. Te rog, vrei sa stai linistit, ii spune. Sunt convinsa ca stiti ce raspuns i-a dat?!? Hai ca il intuiti! Incepe cam asa ... -auzi cucoana ....
Eu am coborat....sau cum mai spunem noi romanii ....am spalat putina!
Atentie se deschid usile! Zambiti! Iubiti! Si sa aveti spor in toate ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu