miercuri, 20 mai 2015

Moldoveanul si bonul fiscal

Jurnal de metrou
Dupa episodul de ieri cu bombonica, azi ne-am trezit cu o pereche de aurolaci sub fereastra de la bucatarie. Dormeau imbratisati si inveliti cu un sac imens plin cu sticle de plastic. Motanul nostru se uita de la fereastra si nu intelegea ce animal e sub fereastra lui, ce monstru se ascunde acolo, pentru ca din cand in cand sacul pe post de plapumioara era tras pentru a se inveli mai bine si sticlele incepeau sa se zbenguie. Dar a venit zugravul bombonica si ia pus pe fuga. Si ce sperietura au tras ....si ce fuga....100 m garduri si alte obstacole in timp record!
Ajung la metrou, cartela tocmai expirase. Ma duc sa iau una noua si un nene insista de zor la casierita, ca vrea bon fiscal. Ei bine Metrorex nu emite asemenea documente. Domnul insista. Eu ma grabesc. El insista. La naiba ca mi-au venit nervi la mansarda....dom'le nu vrei sa depui o plangere la registratura si sa ne lasi si pe noi sa ajungem la munca? Pffff...atat mi-a trebuit! Dar shie ti bagi tu duduie! ... moldoveanul m-a luat cu duduie ....aha...stai sa vezi ce dudui daca nu ma lasi sa imi iau cartela. Bine ca a aparut unul de la paza...si l-a tras pe dreapta si am reusit sa obtin cartela. Daca a iesit cu o batuta ca la Moldova nu stiu...cert este ca eu am pierdut 3 trenuri pentru un amarat de bon fiscal.
Atentie se deschid usile spre o noua zi! ....sa fie cu zambete si spor in toate! emoticon kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu