marți, 12 mai 2015

Doua vrabiute si Stefan cel Mare

Jurnal de metrou
Vreau sa rad in hohote dar imi dau seama ca as crea confuzii majore in jurul meu. Asa ca ma abtin pana ajung intr-un loc sigur :) 
Hai sa va explic ... doua fete cu pretentii de fashioniste, obsedate de machiaj, parul lung care trebuia sa stea perfect intins si in lipsa placii, folosesc degetele, imbracate in niste blugi foarte stramti, tricouri de la magazinul de 12 lei, niste vestute cu multe margelute si geanta de purtat pe brat, care nu inteleg ce cauta in acest decor... aveau un dialog foarte "palpitant" in timp ce isi faceau selfie-uri. Fetele se duceau la un interviu...erau in cautarea unui job. Si normal ca ma intreb ce fel de job isi cautau. Sa nu imi spuneti ce job li se potrivea ca stiu si eu! Si ele erau convinse ca o sa ii dea gata pe angajatori....
-Cum fata sa nu ne angajeze? Uite fata ce misto suntem! !!!
Ei bine ....le urez mult succes! Dar acum pe bune oare pentru ce isi faceau selfie-uri? Cumva pentru CV?
In timp ce ascultam muzica cu castile pe urechi, o batranica se indrepta spre scaunul gol de langa mine. Initial ma asteptam sa se aseze si din acest motiv nici nu am bagat-o in seama. Ea saraca ma tot intreba ceva. Intre timp se terminase melodia si o aud cand intreaba ceva de Stefan cel Mare. Si mai adauga uitandu-se spre alta doamna... saraca nu aude ! aratand spre mine. :))))))))))))  ok ... dar ce a zis de Stefan cel Mare?!? Oups ! mi-am adus aminte.... metroul ajunge si la statia cu acest nume :)
Gata si pe ziua de azi! Hai sa avem o seara minunata ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu