luni, 4 mai 2015

Jurnal de metrou ... dupa 1 Mai

Gata a trecut si minivacanta de 1 Mai, ne-am mai descretit si noi fruntile emoticon grinasa ca suntem apti de munca ...sau nu.
Vremea nu a fost chiar asa cum ne-am fi dorit, dar pentru unii nu a contat si au chefuit la greu. Micii au sfarait pe gratare si in ploaie dar si in bucatariile de la bloc. 
Oriunde te intorceai aparea un norisor aromat. Chiar si in spatele blocului printre masinile parcate s-a incins un gratar. 
Dar important este ca lumea s-a relaxat si acum se intoarce la munca cu alt tonus.
Pentru unii cheful a tinut 3 zile si 3 nopti iar acum isi ascund fata, cam sifonata, ori sub o palarie cu boruri mari, ori cu ochelari de soare, ziare si alte artificii.
Ma asez in metrou langa o domnisoara care se "ascunde" binisor sub o palarie visinie. Scrie mesaje de zor si chicoteste. Se pare ca avut un weekend reusit. Cel putin asa imi doresc sa cred. La un moment dat domnisoara se ridica dar nu isi da seama ca sub mine este o parte din fusta ei. Asa ca ea se ridica dar fusta ramane ....jos....asa ...cum sa va spun intr-o pozitie ... oups ...nu mai conteaza. Fata imi zambeste, isi trage fustita, de data asta in directia opusa... si coboara din metrou. Eu raman cu un zambet larg si toti dintii la vedere si imi dau seama ca ....
Oups! I did it again!
Mai dar chiar nu am vrut! Cum palaria ei, a intrat fusta ei sub mine? Si cand credeam ca nimeni nu a observat ...vis-a vis de mine un tip ramasese si el cu un zambet la fel de tamp ca al meu. Imi cobor ochii ultra rapid in tableta si imi fac de treaba.
Atentie se deschid usile! ...spree o noua saptamana! Sa fie cu zambete si spor in toate! emoticon kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu