luni, 25 mai 2015

Pupaciosi si sosete :)

Jurnal de metrou
Pupaciosi si sosete...asta am in meniul de azi :)
La ora aceasta au iesit pupaciosii in oras dar si cei care se duc la intalniri. Sa le luam pe rand. Sunt pe aici pe langa mine cateva perechi dragalase de tineri care isi manifesta dragostea. Unii se saruta de vreo 5 minute fara pauza...alti doi se saruta ca doua ventuze .. iar altii mai timizi isi fura cate un sarut cand termina de povestit. Cei mai haiosi sunt cei cu ventuzele ... parca sunt din desene animate. Si daca nu te uiti la ei ...ii auzi. :))
Dar ce e cu sosetele o sa ma intrebati....si o sa va intreb si eu ce sosete se poarta la un pantalon de tergal, pantofi negri din piele, evident camasa si sacou. Evident ca daca pantalonul si pantofii sunt negri ...parca nu ar strica niste sosete tot negre. Si daca se poate mai lungi, adicatelea sa se vada soseta atunci cand stai picior peste picior si nu pielea. Pustiul de care va povestesc e foarte apretat si mi-a atras atentia dar cand am ajuns la pantofi, care parca ii erau si cu doua numere mai mari, nu mi-a mai placut ce am vazut. O fi cald, dar nu merge sa lasi la vedere pielea piciorului cand esti la costum. Iar ajung la acelasi subiect ...cu moda bat-o vina...fiecare ar vrea sa fie la moda dar facem adaptari nepotrivite. Da, sunt pantaloni si pantofi la care poti sa nu porti sosete, dar nu la un costum elegant.
Intre timp pupaciosii isi vad fericiti de ale lor. Si bine fac! ;) Daca nu acum cand sunteti tineri atunci cand? asa spunea bunica mea.
Eu spun ca nu conteaza varsta, pupacios poti fii si la 100 ani!
Atentie se inchid usile! O seara linistita va doresc si fiti pupaciosi! :) c'est bonne pour le moral! V-am pupat si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu