luni, 11 mai 2015

Fermoarul

Jurnal de metrou 
E o dimineata din aia in care nu-ti vine sa te dai jos din pat. Macar sa te stimuleze o cafea aromata pe noptiera...dar acolo sta motanul asteaptand sa sune ceasul si sa inceapa programul de inviorare a stapanilor. 
Ajungi la metrou si constati ca trenul tocmai a plecat, ca o tuta isi aranjeaza mutra in oglinda de la capatul peronului (o fi confundat-o cu cea din vestibul), ca oalta domnisorica umbla agitata si vorbeste la telefon, un el si o ea se saruta cu foc iar eu ... constat ca am bateria descarcata si la tableta si la telefon si o mare problema cu fermoarul de la pantaloni ...cum ai cui pantaloni? Normal ca ai mei :))) ...cum mama lu' Tiptirel s-a descusut fermoarul ? Bagi pantalonii in masina de spalat iar acolo e un pitic care mai face cate o poanta...nu? Mda...problema e ca acum ma obsedeaza, daca eu am observat, e clar ca au observat si altii! Trag de bluza in jos, dar nu foloseste la nimic. Am stat cuminte pe scaun si tot drumul am bananait cu privirea prin metrou si nu stiu de ce dar asa o liniste nu a mai fost de mult. Cand sa cobor o doamna a tinut sa imi spuna in soapta ca am o problema cu fermoarul :) ....v-am spus eu ca au observat si altii?!? :))))) ii multumesc si ma duc grabita spre serviciu ...unde stiu ca voi gasi o solutie salvatoare.
Atentie se deschid...usile :) ...spre o zi noua! Sa fie cu spor si zambete! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu