vineri, 15 mai 2015

Pensionarul cu carut 4x4

Jurnal de metrou
Cum vine vremea buna pe aleea cu castani de langa statia de metrou, o multime de pensionari, stau la povesti pe bancute. Subiectele sunt zilnic aceleasi: boli, politica, vecinii. Toaca marunt aceste subiecte cap coada si inapoi. Daca apuc sa ies la pensie, promit sa am activitati mai interesante. Nu pot accepta ideea ca voi ajunge sa stau la barfe in fata blocului. Clar...nu! :) Cred ca o sa prefer o plimbare cu metroul de dragul jurnalului... LOL
Ca de obicei si azi caut subiect de carcoteala la metrou. Imi apare iar in cale o domnisoara care vorbeste la telefon si se plimba ca un leu in cusca. Am observat ca multi au acest obicei ...oare fluxul de cuvinte circula mai bine cand te plimbi?!? Mie imi place sa stau pe loc atunci cand vorbesc la telefon.
Imi gasesc loc in metrou intre doi pensionari ....hmmm... ca tot vorbeam de ei. Amandoi cu cumparaturile facute probabil in celalalt capat de Bucuresti, unde sigur verdeata e mai ieftina. Unul din ei are un carut 4x4 :)) burdusit cu de toate, un catel in lesa si o sticluta de 0,5l cu cafea. Omul e gospodar si prevazator. La Gara de Nord se ridica si in drum spre usa, imi trece carutul peste picioare iar catelul se sperie si o ia in directie opusa. Noroc ca avea lesa ... altfel cred ca cine stie pe unde ajungea. Incerc sa imi revin dupa iesirea gospodarului si sa imi evaluez pagubele....doua zgarieturi pe sandale si o vanataie pe picior.
O noua zi minunata...hai sa fie cu zambete si spor in toate! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu